یارا تو ۴ ماه و ۱۱ روز غلت زد😍

۳ پاسخ

عزیزم
مبارک باشه🥰
دختر منم از ۴ ماهگی غلت زدن رو شروع کرده
الان عصبانی میشه که نمی‌تونه به جلو حرکت کنه
فقط دور خودش می‌چرخه😂😂

ماشالا بهش خدا حفظش کنه

چه جالب من اسم پسرم یاراس شما اسم دخترتون 😍

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان فاطمه نورا🩷 مامان فاطمه نورا🩷 ۹ ماهگی