من خیلی جشن کوجک گرفتم با هزینه کم😁
کیک شد ۷۰۰
آش دندونی پختم به فامیلای نزدیک دادم
من تزئین برام مهم بود و البته هزینش
دادم یه خانومی برام برچسب همه چی و طبق نظرم طراحی کرد رو سایز آچار تنطیم کرد بعد من فایلش و دادم لوازم تحریر برام چاپ کرد و بریدم
خیلی خوب شد راضی بودم عکسش و بخوای میفرستم برات
من البته قراره بعد عید بگیرم
کیک گیفت دندونی اش دندونی و برای پذیرایی چای یا شربت باشیرینی
البته پفیلا هم میگیرم
بادکنک آرایی هم میکنم دیجی هم اگه پولم برسهاگه نشد باند کرایه میکنم
من کم هزینه گرفتم وسایلاشو خودم درست کردم
کیک فک کنم حدود ۴۰۰شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.