خانما کسی هست ب بچش قرص فولک اسید بده

۳ پاسخ

دختر من میخوره . هر چندماه یه بغر یه دوره میخوره

من قطرشو میدادم

دخترمن چکاپ یکسالگی ذخیره اهنشپایین بود یک مدت دکترش داد

سوال های مرتبط

مامان دیان مامان دیان ۳ سالگی