۴ پاسخ

مبارک باشه🤣🩷

بخاطر شیر دهی اینا نشدی؟؟

من بد 11ماه شدم افسردگی گرفته بود
الانم وقتش که میشه غم باد میگیرم

مبارک 🫣😂

سوال های مرتبط