منم خسته شدم🥲دیشب از هوش مصنوعی پرسیدم چیکار کنم کیسه ابم پاره شه عبضی نمیگفت🤦🏻♀️😑😂
اره نی نی اولمه
منم همین طور خیلیم خستم ودوس دارم زود بچمو بغل بگیرم میبینم کسی عکسه بچشو گذاشته گریم میگیره 🥲
سلام عزیزم خوبی درخواست بده اکانتم مسدود شده
تومثل منی فقط میخام یه چی بشه زود بزام
هیچی باید منتظر بمونی😵💫😵💫من که دیگه خسته شدم
من دو روز قبل سزارین کیسع آبم پاره شد چون او روز شدید پیاده روی کردم وحشتناک شب یهو ترکید
کیسه آبت پاره شه که راحت نمیزایی عزیزم، ممکنه سر بچه درست نیاد تو لگن ببرنت سزارین خطر هم داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.