۶ پاسخ

چی میخوری انقدر شیر داری؟

ماشالله خوش بحالت چه شیری داری

با چی میدوشین عزیزم

ماشالله شیرت چربه قاطی کن عزیزم چند روز میتونی داخل یخچال نگه داری و به اندازه بریزی داخل شیشه شیر و بزاری داخل کاسه اب داغ تا شیرت ولرم بشه بدی بخوره

ماشالله چه شیری
شیردوش برقی دارین چرا سینه نمیدی

بزار تو همون شیشه بمونه بزار یخچال اگه خواست اول اون یکی شیشه رو بخوره بعد باز خواست اون‌یکی میدی اینطوری بهتر

سوال های مرتبط