۷ پاسخ

شیرخشک پی دی اف ف بهش ندادید؟

به دکتر هم مراجعه کردید؟
معمولا قطره زینک میدن برای اشتها و افزایش وزن
مولتی و آهن چی؟استفاده میکنید؟

من ۳۴هفته دنیا اومد۲۵۰۰بود الان ۴۲۰۰
شیرخشک نان اوپتی پرو بده یا اپتامیل پرونوترا عالیه تو ی ماه ۱کیلو بیشتر وزن میگیره

فقط تا جایی که میتونی خوب بخوابونش رشد بچه تو خواب کافی اتفاق می افته

بچه های منم وزنشون کمه وزن تولد2500بودن و سه روز دیگه میرن پنج ماه که وزنشون یکیش4900یکی دیگش5کیلو

بچه من با ۲۴۰۰ به دنیا اومد گوقع ترخیص از بیمارستان ۲کیلو گرفتیم
نگران نباش خودش یهو وزن میگیره .
دختر من از ۶ ماهگی اومد رو منحنی رشد

شیر خوب میخورع

سوال های مرتبط