شیرخشک پی دی اف ف بهش ندادید؟
به دکتر هم مراجعه کردید؟
معمولا قطره زینک میدن برای اشتها و افزایش وزن
مولتی و آهن چی؟استفاده میکنید؟
من ۳۴هفته دنیا اومد۲۵۰۰بود الان ۴۲۰۰
شیرخشک نان اوپتی پرو بده یا اپتامیل پرونوترا عالیه تو ی ماه ۱کیلو بیشتر وزن میگیره
فقط تا جایی که میتونی خوب بخوابونش رشد بچه تو خواب کافی اتفاق می افته
بچه های منم وزنشون کمه وزن تولد2500بودن و سه روز دیگه میرن پنج ماه که وزنشون یکیش4900یکی دیگش5کیلو
بچه من با ۲۴۰۰ به دنیا اومد گوقع ترخیص از بیمارستان ۲کیلو گرفتیم
نگران نباش خودش یهو وزن میگیره .
دختر من از ۶ ماهگی اومد رو منحنی رشد
شیر خوب میخورع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.