۳ پاسخ

دیازپام باید تا ۳ روز هر ۸ساعت یکبار بدی به بچه چون تب داره و تشنج کرده.شما هم دیازپام ۲میدی؟

گلم شروع تب جتما اول دیازپام رو بده و آزیترو رو به وقت و ساعتش بده نه تداخل نداره سعی کن خلاصه دارو هستن کمی فاصله داشته باشن.دختر منم تشنج کرده و از شهریور دیگه فنوباربیتال نمیخوره دکتر گفته تب کرد اول دیازپام بدم

استامینوفن یا بروفن بده ک تبش بیاد پایین
دیازپام در صورت تشنجه

سوال های مرتبط