دیازپام باید تا ۳ روز هر ۸ساعت یکبار بدی به بچه چون تب داره و تشنج کرده.شما هم دیازپام ۲میدی؟
گلم شروع تب جتما اول دیازپام رو بده و آزیترو رو به وقت و ساعتش بده نه تداخل نداره سعی کن خلاصه دارو هستن کمی فاصله داشته باشن.دختر منم تشنج کرده و از شهریور دیگه فنوباربیتال نمیخوره دکتر گفته تب کرد اول دیازپام بدم
استامینوفن یا بروفن بده ک تبش بیاد پایین
دیازپام در صورت تشنجه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.