۲ پاسخ

بچه من ۳ ماهشه شربت نداد
فقط اسپری بینی
از داروخانه قطره پلارژین بگیر یه ذره خودت بهش بده

سلام
نه فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🧸🫀 مامان پناه کوچولو🧸🫀 ۴ ماهگی
مامان دوتا عشق مامان دوتا عشق ۴ سالگی