چند تا پوشک سایز یک بردارم برای بیمارستان

۱۱ پاسخ

8تا 10تا زیاد هم هست

سلام برای بیمارستان باید پوشک سایز صفر ببری نه یک

من ده تا برداشتم چون یه روز بیشتر نیست

برا بیمارستان ی بسته صفر لازمه من بچم ۳ونیم بود تا ۳ روزگیش صفر میبستم

من ده تا برداشتم

۳۰ عزیزم

یه بسته ۲۰تایی بذار

سایز یک یا سایز صفر

سلام خانما ادیت عکس
نوزادی
بارداری
تولد
شب یلدا
ماهگرد
نامزدی .......خواستین در خدمتم🌹

۲۰ تا حتما بردار روزهای اول بچه ها زیاد مصرف میکنن

من هنوز ساک نبستم ولی ده دوازده دونه میزارم تو ساک

سوال های مرتبط