ببین اب زیاد بخور،منشیرمکم بود،،اینبطری شی شیهای ابمیوه ساندیس هست؟منروزی ۶تا اب ازاونا میخورم،خدایی خیلی جوابه مایعات،ی فلاسکمچای به میخورم،باید مایعات بخوری در کنار هرچیزی،بادومخالی یا دلستر خالی اینا تنها ج نیست
مال من به ساعت نمیکشه ربع ساعت بیس دقیقه
همون یک ربع تابیت دقیقه فقط تن تن میدم
شیرافزاودلستروبادام درختی میخورم ک زیادشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.