۳ پاسخ

ببین اب زیاد بخور،من‌شیرم‌کم بود،،این‌بطری شی شیهای ابمیوه ساندیس هست؟من‌روزی ۶تا اب ازاونا میخورم،خدایی خیلی جوابه مایعات،ی فلاسکم‌چای به میخورم،باید مایعات بخوری در کنار هرچیزی،بادوم‌خالی یا دلستر خالی اینا تنها ج نیست

مال من به ساعت نمیکشه ربع ساعت بیس دقیقه

همون یک ربع تابیت دقیقه فقط تن تن میدم
شیرافزاودلستروبادام درختی میخورم ک زیادشه

سوال های مرتبط