اره والا من میشستم
بچه من خیلی پی پی نمیکنه ولی سه روز اول اگر کرد رو قسمت واکسن رو یه تیکه چسب میزنم و میشورمش و بعد میکنم چسب رو
حداقل تا ۲۴ساعت گفتن اب نزنید
نه من با دستمال مرطوب پاک میکنم یه روزنمیشورم چکاریه استرس بدم به خودم آب نره قدش چرک نکنه اینجوری نشه.یروزنمیشورم راحت
اگه پی پی باشه
اگه پی پی کنه میشورمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.