۱۰ پاسخ

پیش کدوم‌ دکتر رفتی؟.

سلام اگه سزارین میخوای پیش یک دکتر پنجه طلا برو من خودم دکترم فریبا حقی بود سزارینش بی نظیره

دکترت کیه؟کدوم بیمارستانی

منم سزارین انتخابی هستم….دودل نباش من خیلی تحفیق کردم و به این نتیجه رسیدم سزارین از طبیعی بهتره

من دو تا بچه‌م سزارین بودن، صد بار برگردم عقب هم سزارین رو انتخاب میکنم

سزارین عالیه خیالت راحت

نگران نباش ان شاالله به سلامتی بچه دنیا میاد

انشالله بری و به سلامت زایمان کنی

چرا ی جوریه؟

چرا دو دل باشی عزیزم مگه سزارین اختیاری ؟؟

سوال های مرتبط

مامان ناخنکار 
کرمان مامان ناخنکار کرمان ۸ ماهگی