خانمایی ک باردارین علائمتون چیا بوذه

۶ پاسخ

من فعلا تستم مثبتع.نفخ و سینه ام حالت گرفتگی داره از پهلوو.و مدام خوابم میاد

من بویاییم قوی شده و دلم ضعف میکنه

من تکرر ادرار و نفخ و احساس خستگی شدید داشتم

من تازه باردار شدم سینه هام تیر میکشه حس بویاییم قوی شده

من ضعف بدن تکرر ادرار بی خوابی درد زیر شکم و کمر

سینه درد درد کشاله ران پا درد بیزاری از غذا

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آینده🌸 مامان آینده🌸 قصد بارداری
مامان توت فرنگی 🍓🤍 مامان توت فرنگی 🍓🤍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تیله🧸 مامان تیله🧸 هفته دوازدهم بارداری