مامانایی ک پسر باردارین علایمتون چی بود؟!

۱ پاسخ

ویار ماهی و گوشت داشتم همیشه دوغ ترش و آش رشته هم بود . ولی دوماه اول خیلی حالم بد بود نه میتونستم آشپزی کنم و نه چیزی بخورم خیلی به بوها حساس بودم حتی بوی خوب حالم بد میکرد . و خیلی گرممم میشد

سوال های مرتبط

مامان تیله🧸 مامان تیله🧸 هفته دوازدهم بارداری
مامان هلیاو تودلی مامان هلیاو تودلی روزهای ابتدایی تولد