۴ماه اقدام هم بی نتیجه بود پریود شدم ☹️بدون هیچ دردی

۹ پاسخ

ای بابا منم ترشحات آبکی دارم میدونم پریود میشم سه روز مونده ب موعدتم بدون دردم

سعی کن گرمیجات بخوری 🫠

خداروشکر بچه داری عزیزم

منم سه ماهه اقدامم

اشکال نداره عزیزم
من ۱ سال و نیم اقدام کردم تا شد بدون هیچ مشکلی
واسه بارداری باید ذهن ارومی داشته باشی و بیخیالش بشی

علائمی نداشتی؟

منم امروز حس پری دارم

زودتر از موعد پری شدی

ای بابا چرا اخهههههه مشکل خاصی داری؟

سوال های مرتبط

مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری