ای بابا منم ترشحات آبکی دارم میدونم پریود میشم سه روز مونده ب موعدتم بدون دردم
سعی کن گرمیجات بخوری 🫠
خداروشکر بچه داری عزیزم
منم سه ماهه اقدامم
اشکال نداره عزیزم
من ۱ سال و نیم اقدام کردم تا شد بدون هیچ مشکلی
واسه بارداری باید ذهن ارومی داشته باشی و بیخیالش بشی
علائمی نداشتی؟
منم امروز حس پری دارم
زودتر از موعد پری شدی
ای بابا چرا اخهههههه مشکل خاصی داری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.