۳ پاسخ

منم ماه اول بدون تاخیر پریود شدم ماه بعدش باردار

عزیزم استرادیول هم میخوردی ؟

منم اولین باره ازادسازی میزنم.دیروز چهاردهم بود و بی بی چک منفی شد

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری