من طبیعی جلوگیری میکردم چندسال ب همین روش جلوگیری داشتم. با کاندوم نبود.
دلم فقط برای بچم میسوزه. که از شیر بگیرمش وگرنه عاشق بچه ام
همش فکر میکردم من اوضاعم از همه بدتره😢
یا خدا 6ماه فاصله
سلام مبارکه
خدا کمکت کنه 😍نعمت خدا رو ناشکری نکن
جلو گیریت چی بوده
یا ابوالفضل
منم الان میخوام تست بزنم😐🤦♀️
سلام ببخشید شما پریود میشدین حامله شدین
اره حالا چیکار کنم جلوگیری داشتم 😭😭😭😭
ما خودته؟؟ 🥲
اره😱
بله مثبته مبارکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.