دوستان مثبته درسته؟ 😭😭😭😭

تصویر
۱۲ پاسخ

من طبیعی جلوگیری میکردم چندسال ب همین روش جلوگیری داشتم. با کاندوم نبود.

دلم فقط برای بچم میسوزه. که از شیر بگیرمش وگرنه عاشق بچه ام

همش فکر میکردم من اوضاعم از همه بدتره😢
یا خدا 6ماه فاصله

سلام مبارکه

خدا کمکت کنه 😍نعمت خدا رو ناشکری نکن

جلو گیریت چی بوده

یا ابوالفضل
منم الان میخوام تست بزنم😐🤦‍♀️

سلام ببخشید شما پریود میشدین حامله شدین

اره حالا چیکار کنم جلوگیری داشتم 😭😭😭😭

ما خودته؟؟ 🥲

اره😱

بله مثبته مبارکه

سوال های مرتبط

مامان Arad مامان Arad ۱۳ ماهگی
مامان ته تغاری مامان ته تغاری ۱۶ ماهگی
مامان ته تغاری مامان ته تغاری ۱۶ ماهگی
مامان ته تغاری مامان ته تغاری ۱۶ ماهگی
مامان Arad مامان Arad ۱۳ ماهگی