۳ پاسخ

اگر انقباض منظم باشه علایم زایمانه دردش اینقدر زیاده که نمیتونی بیای پیام بدی
اگر منظم نیست به اصطلاح بهش میگن ماه درد

برو دکتر

منم مث تو ولی زیر دلمه

سوال های مرتبط

مامان هدیه ائمه مامان هدیه ائمه ۱۴ ماهگی
مامان آریانا❤️ مامان آریانا❤️ ۱۲ ماهگی