۱۱ پاسخ

بخدا نصف گناه های مردم گردن کسایی هست که جو میدن
خوشگلم اون ۶۰ تایی ها یک و صده
از ۷۰۰ من اشنامون شرکت مولفیکس اصلا اجازه افزایش قیمت نمیدن بهشون
این خبرم که میگه شده ۳۵۰۰ داره پخش میشه
پوشک های ترک و خارجی هست
که قبلشم و دو خورده ای بود
فقط نا امیدی پخش میکنن
ما به اندازه کافی خودمون درگیر هستیم

۱۲ کارتن؟ فروشگاه هام ۱۲کارتن نمیارن خدایا🤣🤣 دلیل گرونیا امسال شماس تازه اطلاع رسانیم میکنی🤣

شماره ۴ ۵۸۰ تومن
چرا الکی جو میدید

۱۱۰۰قیمت ۸۰تاییش هست

تعداد زیادش اره
ولی تعداد کم نه

اره ۵۰ تاییاش همین الانشم همین قیمته
جو دادن مردم فکرکردن ۲۴ تاییش میخاد اینقد شه

این هست قضیه پوشک

تصویر

گرون بشه مگه فرقی داره؟چی ارزونه الان ؟بچه فقط پوشک مصرف میکنه مگه بخریم تلنبار کنیم .با این اخبارتون رو اعصاب مردم راه میرید فقط

چه مارکی؟!
آخه من تازه دیشب خریدم همچین قیمت‌هایی نبود.

دوروغ

آره بخدا تو این زمونه ی بچه کافیه

سوال های مرتبط