خانما من یخورده خیلی کم با ترشح لک قهوه ای دیدم خیلی میترسم😭

۷ پاسخ

استراحت کن اصلا راه نرو حتی تا دکتر .. شیاف بذار اگه با منشی یا دکتر تلفنی در ارتباطی درجریان بذارشون

اره حتما برو دکتر امروز هم فقط دراز بکش اصلا بلند نشو

ببین نترس منم دقیق پنج هفته و چهار روز بودم لکه بینی گرفتم تا یه هفته شیاف استفاده کن احتمالأ هماتومه

نگران نباش خیلیا لک دارن منم داشتم چنباری

تشکیل قلب رفتی؟

عزیزم شیاف استفاده میکنی؟

استراحت کن امروز و فردا کار نکن شیاف پروژسترون بذار

سوال های مرتبط

مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته یازدهم بارداری
مامان معجزه حضرت زهرا مامان معجزه حضرت زهرا هفته یازدهم بارداری
مامان دختر نازم مامان دختر نازم هفته بیست‌ودوم بارداری