خانما من خیلی نگرانم . یکم ترشح رنگ قهوه ای دیدم .

۵ پاسخ

شیاف هم استفاده کن

من داشتم البته تو ادرار بعدش بخاطرش استرسی شدم درحد مرگ یعنی تو خواب با کوچیک ترین صدا بیدار میشدم تپش قلب میگرفتم اینقد گریه میکردم الان بهتر شدم

نگران نباش اکه قلب بچه ت تشکیل شده بوده خیره.لابد هماتوم داری...اصلا لعنتتتتتتت به هر چی لکه و ترشح قهوه ای ک این دوره زمونه اصلا فراوون شده

شیاف استفاده نمیکنی؟شیاف بزار و استراحت کن ببین تا فردا چطور میشه اگر زیاد شد یا قرمز شد برو دکتر حتما

شیاف پرژسترون استفاده کن، استراحت داشته بلش

سوال های مرتبط

مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه های من مامان جوجه های من هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه حضرت زهرا مامان معجزه حضرت زهرا هفته یازدهم بارداری