شیاف هم استفاده کن
من داشتم البته تو ادرار بعدش بخاطرش استرسی شدم درحد مرگ یعنی تو خواب با کوچیک ترین صدا بیدار میشدم تپش قلب میگرفتم اینقد گریه میکردم الان بهتر شدم
نگران نباش اکه قلب بچه ت تشکیل شده بوده خیره.لابد هماتوم داری...اصلا لعنتتتتتتت به هر چی لکه و ترشح قهوه ای ک این دوره زمونه اصلا فراوون شده
شیاف استفاده نمیکنی؟شیاف بزار و استراحت کن ببین تا فردا چطور میشه اگر زیاد شد یا قرمز شد برو دکتر حتما
شیاف پرژسترون استفاده کن، استراحت داشته بلش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.