من روزی دوبار میدم صبح و شب
پسر من چون غذا خیلی دوست داره من ۳ وعده بهش میدم در حد یک نعلبکی
پسر من فقط روز اول قشنگ خورد
دو روزه دهنشم باز نمیکنه 😕
ی ذره ک بهش میدم لب و دهنشو ی جوری میکنه ک بد مزس انگار ولی خودم مزه کردم مزش خوبه
یکبار
بعد شش ماهگی میتونی دو یا سه وعده کنی
یکبار در روز تا معدش عادت کنه
من صب فرنی میدم شب سوپ شبم سوپ
من روزی دوبار سرلاک میدم از دیروز
یکبار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.