۵ پاسخ

ترسیده حتما ک میپرع
باید ترسشو بگیری
بعد قنداق کن ک نپرع همش و راحت بخوابه

قشنگ سیرش میکنی؟

قنداق کن

احتمالا ریفلاکس داره
شیر برمیگرده بالا اذیتش میکنه
سعی کن رو سطح شیب دار حداقل ۳۰ درجه بخوابونیش بهتر میشه

فقط قنداق جوابه

سوال های مرتبط

مامان آرین کوچولو 🩵 مامان آرین کوچولو 🩵 ۱۰ ماهگی