خانوما نوزادتون ب دنیا اومد قدش چند سانت بود؟

۱۱ پاسخ

۵۰

۵۰
۳۸هفته ۴روز

56 بود

دخترم 50 بود اینو نمیدونم

به چ اسم قشنگی من گفتم اگ پسر شد بچم آرتا میذارم خوش سلیقه دختر شد آنیا گذاشتم

۵۰....

نه عزیزم ۳۷ هفته و ۳ روز به دنیا اومد

۴۷زودرس بود

۵۲

۴۸سانت

۵۲.

سوال های مرتبط

مامان :) 💚✨محمدهادی مامان :) 💚✨محمدهادی ۱۵ ماهگی
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان جوجه حنایی 🩷🐣 مامان جوجه حنایی 🩷🐣 ۱۰ ماهگی