۸ پاسخ

دیگه اگه مرخص کردنش اوکیه . بچه من هم ۲۳۵۰ هست با قد ۴۸ خیلی ضعیفه و سخت سینه میگیره

ن چرابدباشه اخه

نبابا از قضا هرچی ریزتر زبل تر میشن تند تند شیر بده خواستی گنارشم کمکی بوده فوری وزن میگیره فقط چند روز اول حدودا ۲۰۰ گرم لاغرتر میشه نترسیا طبیعیه

بزرگ میشن

بچه ی اولم با وزن دو کیلو با قد 42
دور سر 29
بچه دومم با وزن 2940 دور سر 34قد 49

نه چه بدی مثل فندوق من دقیقا با ابن مشخصات فقط کیان ۲۹۰۰بود عکسش و میشه ببینم 🥰خیلی ریز و باحالن بعد ی ماه کم کم جون‌ میگیرن الآنم عالی 🫠

بزرگ میشه

چرا بد باشه

سوال های مرتبط

مامان رضا🍼💙 مامان رضا🍼💙 ۷ ماهگی