۳ پاسخ

من از هردو استفاده میکنم هرچند ک مایبینی بهتره

ن این دوتا مارکشوم قویه مثل کوکومی نیس ارزون باشه من موقع شلوغی پیدانشد مولفیکس گرفتم خوب بود ولی مایبیبی بگیر بهتره

فکر نکنم من مای بیبی میبستم براش بعد هانیز گرفتم چیزیش نشد

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان نیهان🦢🤍 مامان نیهان🦢🤍 ۱۳ ماهگی