۱۰ پاسخ

من از اول مای بیبی استفاده کردم خیلیم راضیم

واقعا باعث پای پرانتزی میشه؟

Conbebe ترک خیلی خوب و راحته جذبش هم عالیه

من هانیز و مایبیبی استفاده کردم هانیز افتضاحه هر دفعه نم میزنه ولی مایبیبی خیلی خوبه راضیم

من از روز اول هانیز استفاده کردم خیلی راضی هستم

من ببم استفاده میکنم مایبیبی سایز 0 بدن پسرمو زخم‌میکرد
الان سایز یک استفاده میکنم مارک مایبیبی برای بیرون چون جذبش بهتره اماببم کلا خونه استفاده میکنم

من ببم سبز استفاده میکنم فوقالعاده اس

مولفیکس

من هانبز استفاده می‌کننم خیلی راضیم

مای بی بی قیمتش مناسب تره

سوال های مرتبط