فقط یه مادرشوهر میتونه اینو بگه😂😂
نه درست نیست من بچه اولم الان شیش سالشه مدام هم پوشک شدتادوسالگی پاهاش صاف مشکلی ندارن
وقتی پا پرانتزی میشه که بچه پوشکه یا کهنه بزرگ گذاشتن براش بعد علاوه بر دستاش پاهاشم قنداق میکنن . کلا بچه چون اسنخوناش نرمه فقط باید از دست قنداق شه که دستاش نپره از خواب بیدار بشه
حرف های پیرزن های قدیم تمومی نداره که به منم میگفت خونه زایمان کن برات ماما میارم😐😂🤐
نه گلم میتونی قنداق هم کنی که راحت تر بخوابه زیاد به خرافات بقیه گوش نده
خواهر منم همینو گفت ! من الان شبانه. روز بدونه میبندم دائما شلوار و کهنه براش عوض میکنم ولی خیلی سخته
واه چه چوس شعرایی...دوتا بچه هامو دوسال بیشتر مای بیبی زدم پرانتزی هم نشدن این یکی نینی مم میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.