۶ پاسخ

من قنداق نکردم و پرانتزیه ولی فکر نکنم ربط داشته باشه

ن هیچ ربطی نداره گلم

نه چه ربطی داره منم دخترمو قنداق نکردم

من داییم متولد ۶۴ هستش مادر بزرگم میگه اون موقع دکتر گفت قنداق نکنید ها کار اشتباه و قدیمی و قنداق نشده دیگه الان که هیچی همه میدونن اشتباهه و ربطی به پرانتزی شدن پا و اینها نداره

دیگه خیلی ساله کسی بچه رو قنداق نمیکنه گلم ، ربطیم به پرانتزی شدن پا نداره ، قنداق در حدی الان انجام میشه که دست های بچه مهار بشه که موقع خواب نپره و آرامش بگیره همین دیگه کسی پای بچه رو نمیبنده ، ما هم قنداق نشدیم چه برسه الان

من قنداق نکردم پرانتزی ام نیست

سوال های مرتبط