هیچ وقت نباید پای نوزاد بست ا نی ک میبندن دستاشه
اگه محکم ببندی پاهاشو پرانتزی میشه
من پسرمو قنداق نکردم عمه ها و مامان بزرگای شوهرم میگفتن قنداق کن میگفتم ن بچه اذیت میشه .ی روز رفتیم بیرون عمه شوهرم گفت پاهای بچه بازه و پارانتزی میشه ببند درست بشه من بازم نبستم اتفاقا بچه های من هر دو از زمان نوزادی پاهاشونو صاف باز میکنن .الان پسرم ی سالشه اصلا هیچ مشکلی نداره.چیه بچه رو قنداق میکنن نمیتونه حرکت کنه گناه داره زبون نداره ک بگه بدنش خسته شده
منم همیشه نگران هستم بیشتر پاهاش اکثرا هم پاهاش حالت پرانتزی میزاره میخایه
نه من هیچکدومو نه قنداق کردم نه پیشونی رو بستم
یه سری هام میگن قنداق کنی پاهاش ایکس میشه😂
نه بابا من دومی رو اصلا قنداق نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.