۶ پاسخ

پاهای پرانتزی تا سن 5 سالگی مشخص نیست عزیزم
من دکتر بهم گفت اینو

بخاطر پوشک تا دو سالگی همه بچها حالت پاهاشون اینطوریه پرانتزی نیست عیب نزار رو بچت عزیزم

تو این سن طبیعیه این فرم نگران نباش

نگران نباش هر چی میگذره فرم پاهاش بهتر میشه منم قنداق نکردم چون بچم بدش میاد نگران نباش
دکتر گفت نیاز نیست

گلم اصلا قنداق کردن برا فرم بدن نیس پاهای بچت مشکل نداره اینا عادیه اونایی ک پاهاشون پرانتزیه ژنتیکیه

این فرم پا بخاطر تو شکم جمع بودنه،تا سه سالگی خودش فرم میگیره و درست میشخ نگران نباش

سوال های مرتبط