۶ پاسخ

این چه حرفیه الان باید ماها هممون پرانتزی بودیم

نه همه بچه ها همش پوشک هستن دیگه پس همه باید پرانتزی شده باشن الان

نه بابا

نه بابا دختر من الان ۱۱سالشه همچین چیزی نیست

نه بابا

نه بابا چرت و پرته

سوال های مرتبط