فرنی دخملی🙂واکسن ۶ماهگی خیلی اذیتش کرد🥹

تصویر
۴ پاسخ

۶ماهگی سخت تره یا ۴
برکه با ۴خیلی تبش بالا پایین میشد استرس دارم برا ۶

لعنت ب واکسن بعد واکسن بیشتر بهونه گیر شده و نفخش شدیدتر نمی‌دونم ربطی داره یان

دختر منم پاهاش خیلی درد گرفت🥲 اصلا حرکت نمیکرد

عزیزم 🥴من دو روز دیگ باید برم واس واکسن

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی
مامان آرامِ جان (◡‿◡✿)🍓🌱 مامان آرامِ جان (◡‿◡✿)🍓🌱 ۱۵ ماهگی