سلام خوبید کیا اهن و مولتی نمیدن به بچشون؟؟

۱۲ پاسخ

اهن و مولتی رو بااااااید بدین تا دوسال حتما حتما حتمااااا

من خیلی وقت نمیدم فقط چندروزپیش مریض شددکترمولتی نوشت واگرنه منم ازاول کامل ندادم هراز گاهی دادم

من نمیدم،تا میام بدم مریض میشه 😂😂بیخیال شدم

خیلی ها نمیدن ولی ضروریه براشون منم گاهی اوقات فراموش میکنم بدم

آهن میدم ولی مولتی به گفته دکترش قطع شد

من مداوم میدم شاید ی روزی فراموش کنم یا جایی باشیم نشه بدم
وگرنه از ۶ ماهگی تا الان هیچوقت نشده قطع کنم
غذاهای الان دیگه هیچی نداره ، مثل قدیم نیست که ، باید بچه مکمل بخوره
اصلا هم برای وزن گرفتن و ایناش نمیدم فقط بخاطر این میدم ک رو هوش و مغز بچه تاثیر داره همه ابنا

من از پایان شش ماهگی تا الان دادم

خاک تو سرم
من 😩.

من نمی‌دادم مثلا هفته ای یک بار اینا الان نمیدونم چرا میدم چند روزه🤣

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۳۶۰۰ مادر .❤️🌱.
@food_babyy

مولتی نمی‌دم اهنم تازه شروع کردم میدم دیشب یکی باز کردم رنگش تیره بود ندادم بهش😂

من فک کنم الان ۶یا۷ ماه هست ندادم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و تودلی🤰 مامان فاطمه و تودلی🤰 ۲ سالگی