یاعلی اگ تلویزیون خدایی نکرده بیوفته یامیزبرگرده فکرشوکردی؟
فک نمیکنی اگ تلوزیون بیفته روش چی میشه؟؟
یا خدا خیلی خطرناکه نذار بره اونجا. خدای نکرده یهو میز کج نشه تلویزیون بیوفته
من هرچی کشو و در دارم یا چسب زدم یا بستم به هم
وای یا علی من همه جارو چسب کاری کردم ک نتونسته بشینه تو کشوی چیری
کنارگشوهاچسب بزن من همین کاروکردم
دختر ماهم همینطور البته همه قسمتهایی که دوستداره براش ایمن کرده بابا بزرگیش
خیلیییییییییییییی خطرناکههههههههههههه
میز برمیگرده
نکن دختر
پشیمون میشی به خدا
یکی از آشنایان چند وقت پیش رفته بود بیمارستان کودکان میگفت یه بچه تلوزیون رو انداخته روش کمرش شکسته
دربش چسب بزن
دختر منم ازاده ولی نه دیگه تا این حد ، تاجایی که کارش خطرناک نباشه این خیلی خطرناکه عزیزم
خدا از بلا حفظش کنه
ما تلوزیون رو گذاشتیم رو میز ناهارخوری
شاید زیر کشو بشکنه بچه بیوفته خطرناکه
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐 اگههه تلویزیون بیفته روش چیی😯😯😯😯😯😯😯😯
ماتلویزیون زديم به دیوار
خطرناکه انداخت یه بارسرش
وای اگ برگرده چی
دخترمنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.