حتما ببر به دکترت نشون بده عزیزم .سونوی قبلی و سونوی جدیدتو ببر ببین اون چی میگه
استراحت کن اگه نیاز بود دکترت میگه که سرکلاژ کنی
باید بری پیش دکترت عزیزم
اگر زیر 30 هست ک باید سرکلاژ بشی
نمدونم فقط گفت به وجه دفعه قبل کوتاه شده
استراحت کن شیاف پروژسترون هر دوازده ساعت بزار تا کم کم بره بالا
البته با پزشکت مشورت کن شاید پساری گذاشت برات
استراحت کن و شیاف بذار
منظورت طول سرویکسه؟
چند شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.