۳۱ خوبه هنوز ولی استراحت و شیاف بهت میدن اگه اومد پایین تر سرکلاژ میشی نگران نباش اصلا سرکلاژ درد نداره عملش خیلی آسونه بعدش یک هفته مطلق هستی و بعدش استراحت نسبی داری ولی خیالت دیگه راحت که زایمان زودرس نداری
من تا الان دوبار سرکلاژ شدم و الان کارامو هم میکنم البته آدما با هم فرق دارن ولی در کل اگه مشکل نارسایی دهانه رحم نداشته باشی بعد سرکلاژ دیگه کوتاه نمیشه
سرکلاژ بشی بهتره،هفته ت پایینه ۳۱ یی،بری بالاتر کمترم میشه احتمال زیاد
سرکلاژ شی خیالت راحت میشه.استراحت کن، اصلا کار سنگین نکن
به دکترت بگو سرکلاژت کنه
چند شده؟ سرکلاژ میشی اگر خیلی کوتاه باشه
استراحت و سرکلاژ میکنن
شیاف بزار و استراحت کن چنده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.