جلوگیری طبیعی که اصلا روش جلوگیری به حساب نمیاد
تازه دکتر من گفت به کاندومم اعتباری نیس
چه برسه طبیعی
ای یودی خوب بزار پیش متخصص خیالتو راجت کن
قرص همش ضرره طبیعی هم ریسکه جلوگیری کنی
من ۵ سال داشتم بعد بچه اولم
بعد دومی هم درجا گذاشتم خیالم تخت تخته
شوهرمم عشق میکنه 😂
مامان مهوا چه قرص جلوگیری میخوری؟
منم دنبال یه قرص غیراز ال دی میگردم
من فقط طبیعی هستم
ما طبیعی جلوگیری میکنیم الان ۷ ساله
آمپول بزن مطمئنه آدم خیالش راحته
من میخوام بزنم چون دیگه بچه نمیخوام
آی یودی بزار و عشق کن🤣🤣🤣 من یکساله گذاشتم و راضی ترینم
ما الان چهار ساله جلوگیریمون طبیعیه اصلا باردار نشدم!
بنظرم کسایی ک میگن با روش طبیعی باردار شدن دوروغ میگن
مگ میشه وقتی از قبل بریزی بیرون همش بیرون تخلیه بشه چجوری امکان بارداری داره؟
من که میخوام برم دستگاه بزارم دیه به هیچ چیز اعتماد نیس بچه هم اصلاااا نمیخواممم
من چون نمیخوام آیودی گذاشتم
طبیعی هم دارم
راحتم استرس ندارم
وای منم میخام برم سوزن بزنم
ن دیگ باردار نمیشی
من میخوام ای یودیت بذارم قرص عوارض داره بعدمنم یادم میره بندازم
فک کنم استرس من بهت سرابت کرد😂😂نه دیگ مشکلی نداری شما من مقصر شوهرم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.