۲ پاسخ

من ۶ سال ایودی داشتم جلو گیری نمیکردم خیلی خوب بود بهم ساخته بود

اکر ایودی داشته باشی اصلا نیاز ب جلو گیری نیست دیگه چون حاملع نمیشی

سوال های مرتبط

مامان لِنا و لیانا مامان لِنا و لیانا ۱۷ ماهگی