بچها به نظرتون کالسکه میارزه بخرم؟با وجود دو قلو

۶ پاسخ

اره صد درصد کالسکه واجب هرجا بخوای بری باید باشه چه جوری میخوای دوتارو کنترل کنی عزیزم

آره دیگ عزیزم یکم بزرگتر شن میزاری میری بیرون
بدون کالسکه اصلا فکر نکن دو قلو بیرون ببری😅🥺

اگه بیرون میری اره خیلی عصای دسته
واقعا کالسکه بدرد من خورد
خیلی راحته

صد درصد

اگه پیاده میری بیرون ۱۰۰ درصد ولی کلا چون دوقلو داری به نظرم برات واجبه
بخوای بری پارک یا بازار حتی با همسرت یا بری مسافرت
عصای دسته آدمه کالسکه

اگه زیاد بیرون‌میری آره
من‌حتی عروسی ام میبرم کالسکه اش را

سوال های مرتبط

مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی