۵ پاسخ

اره پسر منم اینجوریه

پسر منم همسن بچه شماست
میل به آب خیلی داره و اصلا چیز بدی نیست و جای نگرانی ندارن
جنب و جوش دارن بدنشون میطلیه

آره پسر منم یک هفته میشه اینجوری شده همش نگرانم نکنه چیزی شده تو فکر آزمایش هستم دببرمش

پسر من زیاد اب میخوره

خیلیییی زیاد دیگ عاصی شدم

سوال های مرتبط

مامان سنجاب کوچولو مامان سنجاب کوچولو ۲ سالگی