۸ پاسخ

الان خیلی بهت وابسته هست اظطراب جدایی داره ی چند ماه اینجوریه بعد ی مدت ب مرور خوب میشه

هممون همینیم وابستگی دارن من میزارمش رو تاب بکارام برسم یا عروسک و جغجه میزارم سرگرم شه

دختر منم
یه کتاب میخوندم نوشته بود از ۶ماهگی تا ۱۸ ماهگی اضطراب جدایی دارن

منم وضع و اوضاعم همین خواهر

عزیزم بخاطر اضطراب جداییه
دختر منم همینه اکثرا

منم همینم😣 یه شام نمیتونم بذارم

بچه منم همینه 🫠ساعتی کع بیداره واقعا نمیشه از کنارش تکون خورد

هوف منم همینطور عکس گویای همه چیز هست😑دارم آشپزی میکنم گریه میکنه بغلش کردم...

تصویر

سوال های مرتبط