امروز بچمو واکسن زدم الان تب کرد خیلی!میارسم

۵ پاسخ

نترس عزیزم ،یکم سفیده تخم مرغ بزن به پاس چک کن اگه جوش نزد و حساسیت نگرفت به کل پایین تنش بمال درجا ابو میاره پایین

نگران نباش لباساشو کم کن و نازک کن کف پاشو با دستت خیس نمدار کن پاک نکن بزار خنک شه ببین تبش چنده اگه بالا بود پیشونیش پارچه نمداره بزار هر چند دقیقه بردار و دوباره نمدار کن اگه دیدی داره بالا میره سریع ببر نزدیکترین بیمارستان انشالله ک نمیره بالا نگران نباش راستی استامین فنش فقط سرع وقط بده

قطرشو هر۴ساعت ومرتب بده-بدن شویه بااب ولرم بده زیربغلشم دستمال بزار-مرتب هم دمابدنشوچک کن ایشالامیادپایین

منم امروز زدم نترس قطره بده پاشویه کن
امشب بگذره فردا خوب میشن فقط مراقبش باش

اره هر ۴ساعت پراکید میدم

سوال های مرتبط