نترس عزیزم ،یکم سفیده تخم مرغ بزن به پاس چک کن اگه جوش نزد و حساسیت نگرفت به کل پایین تنش بمال درجا ابو میاره پایین
نگران نباش لباساشو کم کن و نازک کن کف پاشو با دستت خیس نمدار کن پاک نکن بزار خنک شه ببین تبش چنده اگه بالا بود پیشونیش پارچه نمداره بزار هر چند دقیقه بردار و دوباره نمدار کن اگه دیدی داره بالا میره سریع ببر نزدیکترین بیمارستان انشالله ک نمیره بالا نگران نباش راستی استامین فنش فقط سرع وقط بده
قطرشو هر۴ساعت ومرتب بده-بدن شویه بااب ولرم بده زیربغلشم دستمال بزار-مرتب هم دمابدنشوچک کن ایشالامیادپایین
منم امروز زدم نترس قطره بده پاشویه کن
امشب بگذره فردا خوب میشن فقط مراقبش باش
اره هر ۴ساعت پراکید میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.