رژ نزن عزیزم چون علایم حیاتی رو از رنگ ناخن و لب متوجه میشن بعد از عمل انشاالله راحت آرایش کن
وای آنقدر استرس داشتم بردم با خودم اصلا وقت نکردم
در اون حد میشه فقط ناخن کاشت و اینا نداشته باش که دستگاه اکسیژن میزارن رو ناخن ببینن اکسیژنت چقدره اگه ناخن داشته باشی نمیشه
منم یکم ارایش کردم، با اینکه اورژانسی بودم😂
کرم زیاد نزن بچه رو میمیچسبونن تو صورتت
😂😂😂😂😂😂وای چه حوصله ای داری اون لحظه
اره من سزارینی بودم آرایش داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.