۷ پاسخ

رژ نزن عزیزم چون علایم حیاتی رو از رنگ ناخن و لب متوجه میشن بعد از عمل انشاالله راحت آرایش کن

وای آنقدر استرس داشتم بردم با خودم اصلا وقت نکردم

در اون حد میشه فقط ناخن کاشت و اینا نداشته باش که دستگاه اکسیژن میزارن رو ناخن ببینن اکسیژنت چقدره اگه ناخن داشته باشی نمیشه

منم یکم ارایش کردم، با اینکه اورژانسی بودم😂

کرم زیاد نزن بچه رو می‌میچسبونن تو صورتت

😂😂😂😂😂😂وای چه حوصله ای داری اون لحظه

اره من سزارینی بودم آرایش داشتم

سوال های مرتبط