مامانم همیشه میگه بچه رو نبری حموم رشد نمیکنه.باید مرتب بره حموم سبک بشه رشد کنه بدنش
پسر منم این ندلی میخابه میترسم ک نفسش بند بیاد خدایی نکرده
پستونکشم تو دهنش باشه میخابع
یک روز درمیون✌️
چه خبره هفته چند بار مگه بچه ها چیکار میکنن که عرق کنن تو این بی آبی به نظرم هفته یکبار هم زیاد باشه
دوبار عزیزم
من هر شب میبرم قبل از خواب . وای یه شب در میون میشورمش. وقتای دیگه فقط آب به تنش میزنم و میذارم کمی بازی کنه خسته بشه
هفته ای ۳بار
دو الی سه بار
دوبار
من از دکتر پرسیدمگفتهفته ای دو بار کافیه
منم هفته ایی یبارمریض میشه
هفته ای دوبار
یکبار چون زمستونه
هوا خوبتر بشه روز درمیون
اخه بزرگترم بشن تحرک بیشتر دارن زودتر عرق اینا میکنن کثیف میکنن😃
فعلا یه بار
دو روز در میون
ی روز درمیون میبرمش
رو چهارپایه میشینم و میزارمش رو پام میشورمش.از اخرم لباسامو عوض میکنم و میام بیرون
ی بار
۲بار تو هفته
هر دو روز در ميون
هفته ای دو یا سه بار
یه بار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.