سلام
خانومایی ک پساری دارید اذیت کنندس یا نه؟

۹ پاسخ

ن بیمه دستمزد200گرفت دکترمن

اره اونم سفارش دادم ازتهران

اره خداروشکرحالاهفته بعدبرم سنوببینم باپساری بالارفته یانه

من بازسرویس طول رحم امدپایین ن دردی داشتم ن لکه بینی یهو امدپایین

ن مشکل دیگ ندارم فقط همینه 10تومن گرفتم

طول سرویسم امدپایین 25شدواسم پساری گذاشت

منم همینطورهفته بعدنوبت سنودارم

عزیزم رفتی پیش برزگر

سلام ن امااستراحت مطلق بایدباشی

سوال های مرتبط

مامان فندق❤🌼🧸 مامان فندق❤🌼🧸 هفته سی‌وششم بارداری