ن بیمه دستمزد200گرفت دکترمن
اره اونم سفارش دادم ازتهران
اره خداروشکرحالاهفته بعدبرم سنوببینم باپساری بالارفته یانه
من بازسرویس طول رحم امدپایین ن دردی داشتم ن لکه بینی یهو امدپایین
ن مشکل دیگ ندارم فقط همینه 10تومن گرفتم
طول سرویسم امدپایین 25شدواسم پساری گذاشت
منم همینطورهفته بعدنوبت سنودارم
عزیزم رفتی پیش برزگر
سلام ن امااستراحت مطلق بایدباشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.