۱۷ پاسخ

برا زایمان طبیعی برام زدن اسپاینال
یکمی خیلی کم درد داشت پیش درد زایمان هیچی نیود
آقا زد
ولی دهانه رحمو تو ۱۵ دقیقه از ۴ بع ۱۰ رسوند خودمم تعجب کرده بودم

برای من اقا بود

آمپول بی حسی منو آقا زد .یکم درد داشت...

آقا زد دردش می‌ره تو نخاع

برا من یه خانوم بود

داغونم کرد
۴ بارآمپول به گمرم زد
اون ۴ بار که تزریق کرد هیچی
شاید ۱۰ بار آمپولو تو نخاعم کرد و دراورد و تزریق نمیکرد یعنی نمیشد که تزریق کنه جاشو پیدا نمیکرد
بعد ۴ بار ک زد و بیخس نشدم تسلیم شد و بیهوشم کرد
بار اول برام درد نداشت
ولی بعدش دیگه دردناک شد
آخه ۱۰ بار شد

بنظر من خیلی راحته بیشتر سوند رو اذیت شدم تا این امپول رو.
مال من مرد بود

دردش مثه سوزش امپوله و برا منم آقا بود هر دوتا زایمانم بستگی داره دکتر بیهوش بیمازستان کی باشه

برای من هیچ دردی نداشت
دکتر بیهوشی آقا بود

برا من آقا زد یه لحظه یه درد کمی داره

من سقط بود اقا زد یکمی درد داشت

بعدش کمردرد و ستون فقرات و..مراقبت کن ازخودت
با روغن زیتون ماساژ بدن

سردرد میگیری اگر بعد زدن بی حسی حرف بزنی و تکون بدی زیادسرتو

دکتر مرد میزنه درد نداره

اصلا متوجه نشدم درد نداره واس من خانوم زد

ی ذره درد دارع
مرد زد برای من

برای سزارین؟
اولش یه کوچولو درد داره ولی چیز مهمی نیست و بستگی داره متخصص بیهوشی بیمارستان خانم باشه یا آقا

مگه ی بار نزدی؟
بستگی داره دیگه دکتر بیهوشی مرد باشه یا زن

یه کوچولو زیاد نه نمیدونم از من که خانوم بود

ن درد نداره برامن خانوم زد

سوال های مرتبط

مامان هانا کوچولو مامان هانا کوچولو ۲ ماهگی