۹ پاسخ

منم بی حسی کردم. یه درد کوچیکی داره مثل آمپول بی حسی دندونپزشکی که توی فک میزنن... سریع پاهات داغ میشه و درازت میکنن و عمل و شروع میکنن.. واسه من نیم ساعت عمل و نیم ساعت ریکاوری طول کشید.
بی حسی از بیهوشی بهتره چون بعد از عمل ۴_۵ساعت طول میکشه تا حست برگرده و یعدشم برات شیاف دیکلوفناک میزارن که اصلا درد رو متوجه نمیشی. ولی بیهوشی به محض هوش اومدن درد شدید داری، ۲ ساعت بعدش اجازه دارن مسکن بهت بدن..

بی حس شدم‌من
دردی نداره که بترسی
خیلیییی ریزه اصلا حتی فکر دردشم نباش
زمانی که برش داد و بچه رو بیرون اورد که به نظرم پنج دقیقه هم نشد ولی روی هم رفته به نظرم نیم ساعت چهل دقیقه ای شد

بیهوش کردن
یک ساعت و نیم بعد بهوش اومدم

سلام عزیزم من دوتا بچم سز شدم اولی بیهوشی دوم بی حسی اول اینکه بیحسی خیلی خیلی بهتره چون هم تایم و‌ریکاوری اینا کمتره هم برای بچه بهتره و هم برای خودت وقتی بعدش شکم فشار میدن و اینا دردی نداره دوم اینکه تنها قسمتی از سزارین که درد نداره امپول بیحسی هست حتی از امپول هایی که معمولا میزنیم هم دردش کمتره

اولش یه کم درد داره، بعدش بی حس میشی دیگه هیچی نمیفهمی تا بعد عمل که اونم با مسکن آروم میشی. من که چسبندگی شدید داشتم 2 ساعت اتاق عمل بودم

اگر قصد داری شیر خودت بدی به هیچ وجه شیشه شیر نده بهش . یا قطره چکان یا با قاشق شیر خشک بده یا سرنگ برای من دیگه سینمو نگرفت هنوزم شیر دارم ولی نمیخوره

عزیزم درد آنچنانی نداره یه کم
بعدم فقطط سعی کن بدنت رو شل بگیری من شل نمیگرفتم دوبار مجبور شد بزنه
بعدشم اولین بار که راه بری دیگه کم کم دردش قابل تحمل میشه دو سه روزه اوکی میشی ولی استراحت و خواب و تغذیه مهمه
دردت کامل نمیره مثلا الان من نزدیک ط۵۰ روزه زایمان کردم هنوز جای بخیه ها فشار بیاد یا شلوار تنگ بپوشم نامحسوس درد میگیره .ولی در کل برای من واقعا قابل تحمل و راحت بود همه میگفتن دکترت دستش سبک بوده اصلا اذیت نشدی

سوزن بی حسی واسه من درد نداشت در حد یه سوزش خیلی خیلی کوچولو بود. وکلا نیم ساعت فکر کنم عملم طول کشید

خواهرم میگفت یکم درد داشت و زمان کل عمل نیم ساعت یا یک ساعت هس زود تموم میشه برا خواهرم بقیه لیزری بود کلا تو نیم ساعت تموم شد

سوال های مرتبط