۷ پاسخ

بی حسی بودم چیزی احساس نکردم کمر دردای بعدش پدرمو در اورد
انشالله این یکی بیهوشی انتخاب میکنم

بی حسی بودم چیزی حس نمیکنی و بنظرم بعدش درد هم کمتر هست

زایمان اول بیهوشی ک خب هیچی بعدش هزیون میگفتم رو یادمه فقط میگفتم بابام بگین بیاد 😂
زایمان دوم بیحسی اون لحظه ک برش میدن یا بخیه میزنن درحد چندثاینه ارام بخش میزنن نمیفهمی ولی متوجه یچیزایی میشی

من چون ترسوام بیهوشی

بی‌حس بودم
هیچی متوجه نمیشی

بی حس
ن هیچی متوجه نمی‌شدم حتی حالت تهوع گرفتم زور ب دلم میومد اصلا انکاری معده نداشتم

بیحس بودم
نه هیچی متوجه نشدم

سوال های مرتبط