بی حسی بودم چیزی احساس نکردم کمر دردای بعدش پدرمو در اورد
انشالله این یکی بیهوشی انتخاب میکنم
بی حسی بودم چیزی حس نمیکنی و بنظرم بعدش درد هم کمتر هست
زایمان اول بیهوشی ک خب هیچی بعدش هزیون میگفتم رو یادمه فقط میگفتم بابام بگین بیاد 😂
زایمان دوم بیحسی اون لحظه ک برش میدن یا بخیه میزنن درحد چندثاینه ارام بخش میزنن نمیفهمی ولی متوجه یچیزایی میشی
من چون ترسوام بیهوشی
بیحس بودم
هیچی متوجه نمیشی
بی حس
ن هیچی متوجه نمیشدم حتی حالت تهوع گرفتم زور ب دلم میومد اصلا انکاری معده نداشتم
بیحس بودم
نه هیچی متوجه نشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.